RX Plug-in Hybrid

Sākot no 92 000 €

Patēriņš 1.1 l/100km
CO₂ 25 g/km
Pieteikties testa braucienam Pieprasīt piedāvājumu Konfigurē savu automobili

Pilnīgi jaunais Lexus RX aizrauj jau no pirmā acu uzmetiena ar drosmīgu luksusa klases SUV dizainu, kas radīts, lai pievērstu skatienus un būtu soli priekšā. Tas izstaro elektrificētu jaudu un apņēmību no jebkura leņķa, bet salonā tevi pārsteigs uz vadītāju orientētais Tazuna vadības panelis un iespēja izvēlēties apdari pilnīgi bez ādas elementiem. Lai piedzīvotu patiesi pārsteidzošu braucienu, izmēģini jauno RX 450h+ uzlādējamais hibrīds, RX 500h Performance Hybrid vai RX 350h Self-charging Hybrid, un tu sapratīsi, ko mēs domājam.

SNIEGUMS

ĪPAŠI IZTURĪGA PLATFORMA

ĪPAŠI IZTURĪGA PLATFORMA

Jaunais RX ir veidots uz mūsu GA-K platformas ar pagarinātu garenbāzi un papildu šķērsstieņiem un stiprinājumiem, lai palielinātu izturību. Papildu izturība ir ļāvusi Lexus inženieriem precīzāk noregulēt balstiekārtu, uzlabojot gan sniegumu, gan komfortu. Jaunā platforma ir par 90 kg vieglāka, un tai ir zemāks smaguma centrs. Garenbāze ir pagarināta par 60 mm, nemainot kopējo garumu un samazinot svārstīšanos; šķērsbāze ir platāka, un riteņi lielāki, radot pārliecinošāku koptēlu un saķeri.

VADĪBAS SISTĒMA DIRECT4/E-FOUR

RX 500h jaudas padevi kontrolē DIRECT4, ekskluzīva Lexus piedziņas tehnoloģija. Šī jaunā sistēma pastāvīgi līdzsvaro jaudu un griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi jebkurā braukšanas situācijā precīzāk nekā jebkura mehāniskā sistēma. Radot spēcīgāku saikni starp stūri un ceļu, DIRECT4 nodrošina labāku vadāmības stabilitāti un izcilu braukšanas dinamiku lielā ātrumā. Jaunajā RX 350h un RX 450h+ pieejamā elektriskā pilnpiedziņas sistēma E-FOUR ir uzlabota, lai 40 kW aizmugurējais elektromotors vienmēr darbotos, nodrošinot lielāku griezes momentu un saķeri.

ADAPTĪVĀ PIEKARE

ADAPTĪVĀ PIEKARE

Ļaujot būtiski uzlabot sniegumu, RX jaunā daudzsviru aizmugures piekare nodrošina izcilu sānu stabilitāti un pretestību kompresijai. Tā spēj nodrošināt lielāku griezes momentu, kā arī ievērojami samazina troksni, vibrāciju un cietību. Adaptīvā piekare (AVS), kas ir īpaši pielāgota, lai uzlabotu vadāmību asos līkumos, kontrolē visu četru riteņu amortizācijas spēku.

Īpaši kluss un ar zemu kopējo CO₂ emisiju līmeni 1,1–1,2 g/km, RX 450h+ Lexus Plug-in Hybrid paceļ elektrificēto transportlīdzekļu latiņu. Ar 309 DIN ZS jaudu tas sniedz aizraujošu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 6,5 sekundēs, pateicoties lieljaudas uzlādējamā hibrīda sistēmai, kas apvieno 2,5 litru benzīna dzinēju ar motoru/ģeneratoru un 18,1 kWh litija jonu akumulatoru. Kopā ar klasē vadošo elektromotora pilnuzlādes nobraukumu līdz 69 km (kombinētais cikls, līdz 90 km pilsētā), RX 450h+ var braukt līdz 135 km/h EV režīmā.
Jaunais, pārsteidzošais RX 500h Performance Hybrid, kas nodrošina augstas klases elektrificētu veiktspēju, ir pirmais mūsu hibrīds ar turbokompresoru. Ar jaudu, ko sniedz pilnīgi jauna hibrīda arhitektūra ar 2,4 litru turbo dzinēju un 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, tas nodrošina 371 DIN ZS vai 273 kW, lai sasniegtu 0–100 km/h 6,2 sekundēs. Radot spēcīgāku saikni starp stūri un ceļu, piedziņas sistēma DIRECT4 nodrošina pārsteidzošu vadāmības stabilitāti pat lielā ātrumā.
Sniedzot komfortu un pārliecību ikvienā braukšanas situācijā, RX 350h Lexus pašuzlādes hibrīds nemanāmi koordinē jaudu no 2,5 litru benzīna dzinēja un elektromotora(-iem), nodrošinot 250 DIN ZS vai 184 kW. Rezultāts ir paātrinājums no 0 līdz 100 km/h 7,9 sekundēs, kā arī izcila efektivitāte ar CO₂ emisiju līmeni 142-149 g/km un degvielas patēriņu 6,3-6,6 l/100 km. Un, tā kā sistēma tiek uzlādēta, braucot vai bremzējot, tev vienmēr būs pieejams izcils nobraucamais attālums.
LEXUS RX

DROŠĪBA

TREŠĀS PAAUDZES LEXUS SAFETY SYSTEM+

TREŠĀS PAAUDZES LEXUS SAFETY SYSTEM+

Pilnīgi jaunais RX ietver jaunāko Lexus Safety System+ 3. paaudzi ar uzlabotām aktīvās drošības un vadītāja palīgsistēmām, kas nodrošina modernizētas un papildu funkcijas ar uzlabotiem drošības rādītājiem. Tās ietver proaktīvās braukšanas palīgsistēmas ar stūrēšanas palīgsistēmu un jaunu vadītāja noguruma monitoru, lai pārbaudītu vadītāja nogurumu vai iespējamu uzmanības novēršanu. Turklāt proaktīvās braukšanas palīgsistēmas izmanto priekšējo kameru, lai noteiktu līkuma leņķi un pielāgotu stūrēšanu pirms pagrieziena.

UZLABOTA SADURSMES NOVĒRŠANAS SISTĒMA

UZLABOTA SADURSMES NOVĒRŠANAS SISTĒMA

Papildus motociklu noteikšanai dienas laikā uzlabotā Lexus sadursmes novēršanas sistēma ļauj izvairīties no iespējamām sadursmēm, piemēram, kreisajos/labajos pagriezienos un sastrēgumos. Tā var arī atpazīt sadursmes risku ar pretimbraucošiem transportlīdzekļiem vai gājējiem, veicot pagriezienu krustojumā. Avārijas stūrēšanas palīgsistēma palielina iespējas izvairīties no sadursmes.

DINAMISKĀ RADARA KRUĪZA KONTROLE

DINAMISKĀ RADARA KRUĪZA KONTROLE

Sistēma izmanto milimetru viļņu radara sensoru un kameru, lai noteiktu priekšā braucošo transportlīdzekli un uzturētu atbilstošu attālumu. Ja priekšā braucošais transportlīdzeklis apstājas, RX arī apstāsies. Kad transportlīdzeklis atsāks kustību, to darīs arī RX. Tā ātri atpazīst priekšā esošos šķēršļus un kopā ar joslas ievērošanas palīgsistēmu nodrošina dabiskāku līniju pagriezienos. Dinamiskā radara kruīza kontrole arī neļaus automobilim ietriekties lēnākā transportlīdzeklī, kas brauc pa ārējo joslu.

Aprīkota ar mūsu jaunāko šķēršļu noteikšanas palīgsistēmu, RX novatoriskā jaunā proaktīvā braukšanas palīgsistēma ar aktīvās stūrēšanas funkciju nosaka satiksmes dalībniekus un priekšā esošos objektus, kā arī proaktīvi kontrolē bremzes un stūrēšanu, lai ievērotu drošu distanci. Turklāt palēnināšanas palīgsistēma palīdz tev, atlaižot akseleratora pedāli pirms līkuma vai priekšā braucoša transportlīdzekļa, nodrošināt vienmērīgāku un drošāku ātruma samazināšanu. Sistēma arī nosaka priekšā esošos līkumus un pielāgo stūrēšanas palīgfunkciju, lai veicinātu drošu un precīzu stūrēšanu.
Mūsu novatoriskā adaptīvā tālo gaismas sistēma (AHS) BladeScan® nodrošina uzlabotu redzamības lauku salīdzinājumā ar parastajiem LED priekšējiem lukturiem. Tā darbojas, projicējot gaismu no divpadsmit gaismas diodēm uz lāpstiņas formas spoguļa, kas rotē ar ātrumu 6000 apgr./min, un pēc tam caur objektīvu, lai radītu plašu priekšējo lukturu staru kūli. Visaptveroši testi liecina, ka gājējus un ceļa zīmes var pamanīt agrāk bez riska apžilbināt citus vadītājus.
Papildus ārkārtīgi izturīgajai pasažieru drošības šūnai pasažieru aizsardzību uzlabo 12 SRS drošības spilveni: divpakāpju drošības spilvens un ceļgalu drošības spilvens vadītājam; vienpakāpes gaisa spilvens priekšējam pasažierim; centrālais drošības spilvens, lai samazinātu kontaktu starp vadītāju un priekšējo pasažieri; sānu drošības spilveni priekšējos sēdekļos un aizkarveida drošības spilveni visā garumā abās salona pusēs.
Izmēģini RX

Izmēģini RX

Piesaki testa braucienu ar Lexus RX un izbaudi patiesi patīkamu braucienu

Piesaki testa braucienu

Ieguvumi īpašniekiem

Mūsu mērķis ir padarīt Lexus automobiļu lietošanu patiesi patīkamu un ērtu. Tādēļ mēs piedāvājam pakalpojumus, kas parūpēsies par tevi un tavu automobili.

- Ražotāja garantiju 3 gadus vai līdz 100 000 km
- Lexus Relax garantiju līdz 10 gadiem vai līdz 185 000 km
- Palīdzību uz ceļa lielākajā daļā Eiropas valstu 3 gadus
- Līdz 10 gadu hibrīda vilces akumulatora garantija
- Bezmaksas ikgadējo hibrīda sistēmas pārbaudi (apkopes laikā)
- Lietotnes MyLexus un Lexus Link+

Izvēlies sev piemērotāko aprīkojuma līmeni un dzinēju

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ Comfort

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ Comfort

Sākot no 83 500 € 1 240 € Mēnesī

Izvēlēties

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ Executive

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ Executive

Sākot no 88 600 € 1 315 € Mēnesī

Izvēlēties

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ Luxury

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ Luxury

Sākot no 95 400 € 1 416 € Mēnesī

Izvēlēties

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ F SPORT Design

RX Plug-in Hybrid RX 450h+ F SPORT Design

Sākot no 92 000 € 1 365 € Mēnesī

Izvēlēties

Warehouse